TISDAG.

Ännu en tråkig dag, gör typ ingenting om dagarna. Sover dessutom för länge.. hatar det! antagligen för att jag går och lägger mig för sent, huhu. Ska skärpa mig ikväll, så att jag hinner göra lite om dagarna. HEHE! inte trevligt när hela dagen går bort liksom. Har nyss målat naglarna i rött, BLODRÖTT :D fräckt. Då syns det inte om jag skulle börja blöda på nageln, hohaha! skämta.. -.- haha! blev lite fult för jag tog inte bort allt det gamla så det ser lite "tjockt" ut. Men jajaaa det ser man inte på långt håll, huhu.

Tänkte ladda upp några bilder nuu! :}


använder inte smink någonting när jag är hemma och sånt för det verkar som att min foundation ger mig finnar. Innan använde jag ens inte det och då hade jag typ ingenting, har alltid haft fin hy och så men nu börjar den bli ÄCKLIG. Tror jag ska låta den vila och se om det är därför, hohoho! tackar liksom inte nej till min gamla hy.. ._.

Peace.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback