SJUK...


Sitter just nu hemma hos mamma i sängen med en film igång. "Vakna med the voice" slutade ju typ nyss. Det låter kanske mysigt? men nej. Jag är faktiskt hellre i skolan och är frisk än att vara hemma och inte kunna äta, dricka eller prata utan att det gör SJUUUUUUUUUUKT ont när jag sväljer. Det var inte längesen jag satt här och skrev att jag hade halsfluss, och nu har jag lyckats få det igen. HATAR DET SÅ JÄVLA HÅRT! om man hellre vill ha migrän än halsfluss är det illa. Klockan elva ska jag till Glänninge och få ut medicinen som jag tog förra gången. Inte så jävla kul om jag får en slang intryckt i näsan igen. Dessutom kan jag inte prata, eller jag måste försöka men allt gör så ont, fysiskt. D': Tråkigt inlägg jag vet. Men jag tänker inte på mycket annat. Bra att man har matteprov på torsdag också, plus en inlämning idag. Allt suger så hårt just nu. Ni får ha det bra!
Peace.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback