SAMMA VISA VARJE GÅNG.

Haha! fräck rubrik. ._.

Jag satt nyss inne på Devote.se och kollade lite olika bloggar, alltså de som ligger på topplistan. Nu när jag har tittat på de som ligger högst upp på listan så är det ju bara samma typ av bloggar. De gillar att fota, skriver om mode, lägger upp outfits och sånt. Dessutom har alla samma textsnitt. Alla har den texten som jag skriver med här, men den är snygg och det tycker antagligen alla. Haha! men asså egentligen fy vad tråkigt, det är liksom ingen skillnad på bloggarna. De handlar om exakt samma saker. Det är antagligen det svenskar gilla att läsa och se på, mode & outfits.. men eftersom alla har samma stil typ så är det väl så att de får inspiration av varandra och då går det runt, ._. Så att alla köper likadana kläder och gör samma saker på sin blogg. Men visst, jag håller med! jag tycker kläderna är riktigt snygga och jag gillar det som är inne hähä. Men däremot skulle jag aldrig bära något som jag inte kan stå för, bara för att det är snyggt. Till exempel ta på mig en hiphop-tröja bara för att den är assnygg inte för att jag gillar artisten/bandet. :D

Vill man se på något annat än snygga outfits så kan man ju klicka in här. HEHE! jeeeeevligt speciell stil!

Hoho! jäkla massa uppdatering här på morgonen. :D ska käka frukost nu.


PEACE.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback