PEACE.

Fredens dag. HUHU! fräckt va? FREDag. Haha eheh.. skoja. Kom hem för ett tag sen eller för ungefär 50 minuter sen. Idag händer absolut ingenting. Imorgon ska jag träffa Lisa i Halmstad :-) fick en väldigt tråkig & hemsk nyhet idag.. :-( R.I.P ♥ planer inför kvällen, har egentligen inga planer men jag ska spela GH. Tänkte göra om alla låtar på ett GH eftersom att allt har försvunnit. -.- förstår mig inte på vad minneskortet sysslar med. Fast jag ska se om jag kan hitta ett fusk först, för fiiifan vad jag saknar de låtarna. På tal om fredag, nästa fredag slutar vi 12:50 :D :D för vi slipper mediekunskapen för någonting, hoho! niice (y)


OCH en låt :D det var så long time ago..

Nirvana - In bloom

blev lite svårt nu, vilken kategori inlägget skulle vara i men jaja. ;-)
Peace.
Jessica:

mmm Nirvana är bra!

2010-02-12 @ 19:10:41
Josse:

mycket :D

2010-02-12 @ 20:36:42
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback