NICE.

Det här ska jag be någon handla åt mig när min hals tillåter mig att äta:
1. Ben & Jerrys - (cookie dough, cheesecake eller halfbaked fudge brownies cookie dough)
2. god fetmamat
3. godis!!!!!
4. asnice läsk som Schweppes. DEN È NAJS! alla som inte har druckit den borde göra det, (citron, lime och den röda är godast så ni vet.) men det finns nog ingen äcklig ;-)

Se vilka fina framtidsplaner jag har. :-)
Har lite planer inför helgen också. Bör vara frisk på lördag annars är det något fel ._. ska först och främst göra klart min "serie" till bilden, kan inte lämna in den förrens jag är i skolan. Sen försöka plugga på matten, ska hinna detta på fredagen. På lördagen ska jag nanna över hos en friend. Bada jacuzzi FTW! mys, blir inget party denna helgen. Tror jag bör vänta lite med det så att jag inte blir sjuk IGEN. Tror också jag, pappa och Jenny ska till pappas någonting.. hon heter Rut iallafall och äta. Följer med om halsen är normal. Sist vi åt där var det gott, får ju massor med god efterätt o sånt. Maten också. XD mycket mat-snack men jaa.. jag är ganska hungrig. HEHE. Blev ett ganska så långt inlägg... nu ska jag chilla vidare framför tv:n.


HAHA! ååh! Så gulligt.

Peace.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback