CREEPY MOMENT.

Anledningen till att jag inte bloggade igår var för att det hände en liten olycka, eller liten o liten. Det var faktiskt så här att när jag och pappa var påväg hem från Maxi så körde pappa på påfarten till motorvägen, då ser han en traktor framför sig som också ska ut på motorvägen och ta bort snö. Traktorn kör inte av, så påfarten börjar ta slut. Pappa blinkar ut och kör, då kommer det en lastbil som vägrar flytta på sig. Så att pappa och jag hamnar emellan lastbilen och traktorn. Skaftet framtill på traktorn kommer närmre och hade vi inte haft sån tur att traktorn saktat ner hade antagligen hela skaftet åkt in i rutan på min sida och köttat mig, hehe. När vi väl kommit loss börjar hela bilen sladda fram & tillbaka så att vi nästan flög in i sidräcket, men pappa lyckas stanna bilen och vi skada oss inte. Rätt sjukt, JÄVLA VÄDER! det är snöns fel, för om det inte hade snöat så jeevla mycket hade traktorn ens inte funnits där. Men jaja vi lever. Men pappas bil är död, fet jävla buckla. Men sen när vi skulle komma hem eftersom bilen fick hämtas av bilbärgararen så fick vi åka med honom. Men han kunde bara stanna vid avfarten i Skottorp. Han kunde inte köra den lilla biten, så att vi kunde fått slippa och gå men vi fick gå med kassar och allt. Kan ju beskriva det kort. Har aldrig haft så kalla händer i hela mitt liv, och heller inte en sån smärta av kyla. Kunde typ heller inte använda mina fötter när jag kom in. Kändes helt äckligt att gå, för känseln var borta eller hur man ska säga. Så gårdagen var inte en bra dag, eller kväll. Sådär nära döden har jag aldrig varit. Ojoj! väldigt seriöst inlägg för en gångs skull.

Det var iallafall min anledning till att jag inte bloggade igår. Men nu är det lov! whiii! :-) trevligt. Ska hem till mamma lite senare, hon ska ändå köra Jenny och hennes kompis till Halmstad senare så jag hänger med mamma hem. Saknar min Nasse. Pappa ska ju ändå jobba tidigt imorgon så då blir jag bara ensam ikväll, tradigt. Han ska köra traktor till jobbet, hahaha! det får bli så.. sålänge. R.I.P fula lilla bil. Haha :<


Peace.

Sigrid:

Lääskigt :O

2010-02-19 @ 23:46:10
Jessica:

shit vad jag blev rädd när jag fick höra det. och vi hade ju träffats samma morgon:O man får ta det väldigt försiktigt när man är ute och kör nu.

2010-02-21 @ 22:16:24
Josse:

sv: jaa.. shit detta vädret ställer verkligen till med problem. :O

2010-02-22 @ 00:16:45
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback