GOODBYEEE.

Städat klart och färglagt min serie och lite sånt noow. Sa även hejdå till mina gosedjur som har legat uppe i två lådor på min hylla, ser snyggare ut nu. La ner alla mina GH-spel där istället, muhaha! :-) men jag slänger dom inte, dom är ju för gölliga för det. Hade 1 miljon gosedjur när jag var liten.. O_o


Dessa är alldeles för fina för att ge bort till Jaffson.. >:)

Men ÅÅÅH! sicken bedårande bild jag hittade på mig!! är jag inte lik Marylin?

Tog en liten egobild på mig när jag satt och målade på min töntserie.. osminkad och uppsatt hår. Snart dags att ta ner håret, har haft det uppsatt så här i några dagar nu haha.

Ikväll ska jag se på "Solsidan" på 4:an. Ska se om det är funny :-) missade ju första gången i fredags, var ju på Madison då.. ååh de hade varit niiice, är ju nästan frisk förfan! :D
Peace.
Sigrid:

Fan va fin du är i uppsatt hår :D

2010-02-05 @ 21:55:09
Josse:

sv: haha, men tackar! :)

2010-02-05 @ 22:28:45
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback