DIE WANNABE DIE.


Låtsas inte vara någon som du inte är. Var dig själv :D
det är mitt tips. Hoho. Idag var det då idrottsdag, Jenny körde in mig till Laholm så att jag kunde ta 08:35-bussen sen i Halmstad vid 09:30 tog jag och Issa bussen till Sannarpshallen. Började med skridskor 10:00-11:00 och sen vidare till pingisen 13:00-14:00 på samma plats. Det var gött, annars hade vi fått åka in till stan igen och leta upp det. Trevlig lunch idag inne på Sannarpsbadets café, hamburgartallrik plus en liten negerboll (eller chokladboll som vissa säger huhu) och cocacola. GUTT! tror det blev en liten sockerkick där också, hahaha! XD faktiskt en trevlig idrottsdag.. jag menar det är ju direkt inte som idrottslektionen i skolan. ._.

Peace.

isabelle.:

Höhö, "Pingis är faktiskt kul" det ska jag ALDRIG glömma att du sa, din lilla kåte panda jiekel!;)

2010-02-16 @ 19:24:03
URL: http://borgman.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback