DAAAMN.

Jag dör snart. På riktigt. Eller inte. Jag har väldigt okul... händer ju ingenting. D:

Därför tänkte jag ladda upp lite bilder där jag HAR kul. Kan ju få mig på liite bättre humör? :)


HAHAHA! söt bild jag vet.


Jeeevlaar! där får det räcka, har nog över 1000 bilder mer som jag skulle kunna lägga upp. Men det gör jag ju inte, haha! men detta var iallafall några fina minnen. :-) ♥

Peace.

jessica:

haha okej, det är nåt fel på mig. jag kom på mig själv med att vara avundsjuk för att du hade tråkigt, tänk att ha så mycket tid över! kanske har blivit skadad för att jag bara sitter här med mitt jävla projekt hela lovet och skriver i all oändlighet...



haha, nu fick jag avreagera mig;) njut lite av ledigheten för mig också va? <3

2010-02-23 @ 21:29:07
Josse:

sv: haha usch.. men jag har egentligen matte att göra men den är CP. Haha! fast aa, hellre ha tråkigt än göra ett projekt XD så jag ska inte klaga då ;)

2010-02-23 @ 22:59:01
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback