CORNFLAKES.


En dag när jag kom hem från skolan stog han där, största Cornflakes-paketet jag någonsin sett. ._o

Sitter och äter Cornflakes från paketet nu. Busigt, haha! det är gööööttt. Idag händer ingenting, lika tradigt som vanligt. Jag har en dålig vana, när jag har tråkigt äter jag. Hahaha.. aja skitsamma jag slutar om jag får stora problem med vikten. Hähä. På fredag hoppas jag mamma vill vara snäll och åka till Väla med mig. Eller hon kör ju, huhu. Eftersom hon är ledig varje fredag, men det är inte säkert. Då blir jag lite ledsen för jag vill ha en tröja juu och ett par jeans om jag hittar. Om det nu blir så, så åker jag nog hem till mamma imorgon och sover där.

Peace.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback