CHINESE FOOD.


Pappa åkte nyss för att hämta litta kinamat så det ska bli göööötttt!

Kanske skulle försöka göra några tal i matten.. eller inte. Har någon mediekunskapsläxa också men den är ju tills fredag så den kan vänta lite.

Melodifestivalen snart då jaooo! asså jag har aldrig sett det, hähä. Följer det inte.. men jag får väl kolla ikväll. Sen ska jag fixa lite med min nya skinnjacka som jag köpte igår :D! har redan en men nu ville jag ju ha en i MC-modell också för det är mycket frääsigare, haha! längtar tills det blir lite varmare så att man kan slippa den feta vinterjackan och ta vårjackan. :D det är gött. Eller när man kan gå ut i tjocktröja utan att frysa. Eller bäst är ju när man kan gå naken utan att frysa. HA!

Peace.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback