JULDAGEN/25.

Ska snart hem till Sophia som fyller 17 imorgon! det var på tiden.. höhö. Sitter och lyssnar på musik, funderar på om jag ska nörda lite Sims, haha! fast tror inte det blir något ändå. Hatar att jag är teknikgalen ibland alltså, nu är jag sugen på Playstation 3. Jag har pengar, men vet fan inte om jag vill lägga allt på det. Har ju trots allt ett fungerande Playstation 2, fast PS3 är lite bättre och lite snyggare (mycket*), heheee. Jaja, vi får se hur det blir med det. Måste även inhandla en extern hårddisk, sen vill jag ha en fjärrutlösare och en reflexskärm (silver) till kameran. Hade suttit fint med ett nytt objektiv också. Ja.. det finns mycket jag vill köpa hehe. Ha de gutt.

Det får bli lite fina bilder på min bebis:


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback