1/12, DECEMBER.

En dag närmre till julafton och framför allt till lovet! :D neejZ. Alltså det är så jävla kallt ute! dör ju nästan lite varje gång man är ute. Tvungen att ha strumpbyxor under jeansen, och ändå är det svinkallt om benen! får börja gå runt med termobyxor... HA. På lovet måste jag hinna med att åka pulka också, haha! nice ju. Foto hela dagen idag då, inte gjort så jättemycket. Bara lite instuderingsfrågor, och imorgon börjar jag 9.30 istället för 8.10. Gött, men lite segt.. för det finns inte någon buss som passar så bra, så jag får vänta i skolan ett tag men men. Får sova lite längre ju!

Kollade på julkalendern innan ikväll, alltså när jag var liten var julkalendrarna mycket bättre! nu är det ju bara overkligt och töntigt, haha. Inte okej. >: har väl inte så mycket mer att skriva, så ni får ha de GÖTT!


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback