THE LAST DAY.

Sista dagen kvar av sommarlovet. Fyfan, ja då ska man tillbaka till skolan hehe, vad kul......

Gick upp typ 10:20, käka frukost och sen stack jag ut med Nasse en runda i skogen. Måste säga att jag H A T A R insekter, förstör ju fan allting. Våra plommon i trädgården till exempel, jättemånga av dem är helt förstörda för att de har snuskat ner alla. Sen innan när jag skulle ta upp en låda så hade massa jävla äckelmyror gjort en ful myrstack där inne så att hela lådan var fylld med sand. Kan inte alla fula insekter döööööö!

Fick hem jeansen idag i postlådan, men de var för stora så jag tänker skicka tillbaka dem men de hade ju inte skickat med någon lapp eller någonting så nu fick jag mejla och fråga, cp! tror de inte att någon kommer skicka tillbaka några kläder eller..

Ha de! ♥



All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback