SAUSAGE.

Gilla rubriken hehe. GYTT att sluta tidigt idag! slutade egentligen 10:55 men jag (och sälon) drog 10:45, annars hade vi inte hunnit med bussen hem och då hade jag kommit hem 14:30 istället för 12:45. Så nej tack hoho. Bloggar inte så mycket nu för tiden, har fan inget kul att skriva. Sen orkar jag aldrig starta datorn när jag är hos mamma för den seeeeg. Är bara inne på min iPhone där och på den kan man inte blogga hähä, så ni vet. ;D vill hitta något att äta! men det fanns tydligen inga nudlar här :< får hitta något annat. Tror jag ska spela lite Sims snart hihi! har en läxa också.. kanske får börja på den, KANSKE. Jävligt onödig och jävlig tråkig är den hehe.

Sen gillar jag inte 94:or som sitter längst bak i bussen och tror dom är fräckast i världen med deras musik, ni går inte i högstadiet längre, vafan... skärpning! 



Peace

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback