MMM MMM MMM MMM

Fin rubik.. men helt åt helvete är den inte, det finns ju faktiskt en låt som heter så, höhö. Jaha, känns knappt lönt att skriva vad jag har gjort idag eftersom att jag bara har jobbat, sen stack jag till mammas jobb, åt lunch och vänta där ett tag.. sen körde vi hem. Jobbar bara två dagar till nu! :D skönt.. dock hitta jag en hemlös katt i Ahla igår som går runt där. Så jävla smal och fullt med fästingar. Vill ta med den hem! stackars bebis... >: jag mata den med min macka idag, fan.. den skulle bara få stryk av Pysen hemma hos oss, så det går inte. Hade jag bott ensam hade den följt med hem direkt. Fan stort jävla fel i huvudet på folk som bara slänger bort djur sådär, antar att någon har gjort det..

Är i Vallberga nu, åker nog hem imorgon.



Jessica:

vet, man blir så förbannad på alla, speciellt det här med sommarkatter! en katt är inget man lånar och sen slänger iväg när man inte vill ha den längre...



borde spärra in dom jävlarna. eller slänga ut dom på gatan och ge dom 100 fästingar så kan vi se hur kul dom har det sen... :P

2010-08-05 @ 11:54:44
Josse:

jaa.. katter har typ för låg status om man säger så. vissa skänker ju bara bort dem och vissa matar till och med andra djur med kattungar. Fan sjukt :O

2010-08-05 @ 15:01:49
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback