I WANNA ROCK AND ROLL ALL NITE AND PARTY EVERY DAY.

GOD KVÄLLEN. Idag har jag gjort mycket, eller jag har inte varit hemma med andra ord. Först jobba jag ju, KLAR NU! har jobbat mina tre veckor sen kommer lönen! :D nice. Sen efter jag jobbat stack jag, mamma och pappa till Ullared. NAHAJS! väldigt nöjd med mina köp.. när vi kom hit filmade de visst där, vi visste inte det, men tur man inte kom med i tv. Synd bara att Morgan & CO inte var där haha! kanske kan ta lite kort på några saker som jag köpte där sen.

Igår var jag och mamma i Halmstad, vi skulle byta Nasses halsband som var lite för litet också köpte vi nytt Flexikoppel (jag vet att ni ville veta det) men sen drog vi också ner till stan. Köpte en tröja, sen stanna vi där och käka vi på Gastons. Gytttt! :)

Är nu ensam hemma (på med musiken!!!! :D) Bortsett från att Nasse och Pysen är hemma, Selma är med pappa i Ränneslöv. Katter gillar inte att åka bil, kom tyvärr inte undan ett emocut denna gången haha. Blir ett inlägg med mycket bilder imorgon, peace



All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback