FÖDELSEDAGSBARN.

Fyller 17 år idag hoho! :D

KARSEFORS igår, var la rätt så trevligt eller i slutet var det rätt segt och KKAALLLTT. Det sved att lämna fram 200 jävla kronor och bara få en tjuga tillbaka.. men tack för kvällen ♥ snart ska jag och pappa åka och köpa min födelsedagspresent, nice! :D sen ska jag och familjen antagligen ut och äta något, kanske en korv eller två. Fick även min lön igår, satt fint precis innan jag fyllde år. Det har varit lite dåligt med bloggandet, men jag har varit i Vallberga i veckan och mammas dator är ju seeeeeg så jag orka inte sätta igång den. Sen har jag varit sjuk med höhö. Nu ska jag klä på mig, (alltså jag är inte naken men jaa ni fattar haha) HA EN BRA DAG!

Jessica:

bara ett år kvar till krogen ;) Grattis!

2010-08-28 @ 15:52:10
Josse:

Hihi ja, man tackar! :D

2010-08-28 @ 20:01:00
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback