CLOUD CONNECTED.


IN FLAMES

Igår sov Sophia över här, trevligt. Blev typ roadtrip med moppen eller något haha. Körde först in till Båstad (döda Båstad) och kolla, sen till Laholm, gick en runda sen hände det något med Sophias moppe så hon råka köra in i mig, typ bakdäcket låste sig eller något.. jävligt cp i alla fall :S kom hem nånstans runt 4:30 tror jag.. haha stört. Sen vakna jag av att det var äckligt varmt i rummet 6:50 så jag var tvungen att gå och lägga mig i Jennys snuskiga säng, haha. Kommer blir svårt att somna ikväll, måste liksom börja vända dygnet nu.

Hmm.. fixa ju lite med bloggen igår, som ni ser har jag ändrat textsnitt på rubriken och en ny klocka till vänster, headern är ju lite fail. Fast det kunde sett värre ut haha, den får se ut så sålänge.. fan nu fick jag inte slingat mitt hår innan skolan, får väl komma med bajshår.. gillar inte den färgen jag har högst upp. Det är en jävla skillnad på den och håret längst ner som är mycket ljusare. >.<


LoL.
FYC:

ja det behöver du inte säg om ngn jag tycker jäkligt mycket om, menmen det spelar ingen roll om hon äter, tränar eller vad, hennes skelett är uppbyggd så ;)

2010-08-22 @ 19:53:11
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback