17/AUGUSTI.

Fan vad många som började skolan idag, mohahaha! vi börjar inte förrens den 24:e :) nice. Fast jag var ju ändå tvungen att ta mig till skolan.. hoppas nu provet gick bra för faaan. -.- skjuter kanske mig själv annars..

Tänkte lägga upp lite bilder nu..


Selma påväg hem från Ränneslöv i bilen.. notera att detta är hur en rädd Selma ser ut på kommande bilder haha.

Aw.. trött bebis som kommit hem från en regning promenad.


Tar Trollhättan-bilderna en annan dag, orkar inte sitta och ladda upp alla nu för nu ska jag nörda CRASH OF THE TITANS.

isabelle.:

Shit! Va du i skolan idag? Palla. ._. Kul att se allt roligt folk eller? <33333333333

2010-08-17 @ 18:15:10
URL: http://borgman.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback