YOU FOOL, I'M STANDING RIGHT HERE.

Fan vad mina rubriker är random asså.. vissa har kanske förstått att det är från låtar.. höhö. :D så nu vet ni det. Tycker inte rubriken är det viktigaste, utan innehållet. Men alla rubriker är inte från låtar, antar jag att ni förstår. "AMG BBQ!" är en av dem. HA! :D

Vet egentligen inte varför jag börja blogga nu. Eh.. har liksom inget att skriva. -.- men man kan ju alltid fylla inlägget med lite nice kläder och musik istället. ;-)

499kr
499kr, MODEKUNGEN (finns i grått också)

349kr,
MODEKUNGEN

... och till det kan man ju matcha de här shortsen.. FIFFIGT VA? :F HOHO.

499kr,
MODEKUNGEN

GILLA MODEKUNGEN ASSÖ!
fast jag dissar priserna rätt hårt.

Också lite musik innan jag säger hej till sängen.
 
AC/DC! :D


Thunderstruck

Heatseeker

faaan blev problem med vilken kategori detta inlägget ska vara i nu.. HÄHÄ. Inte bra, aja får bli musik.

UPPDATERING: Nu ser det ju ut som det ska igen, vafan.. haha.. -.-
Milkshake , Lia:

vilka fina plagg <3 :)

2010-04-09 @ 18:58:00
URL: http://milkshake.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback