THE CLOCK IS TICKING, CAN YOU HEAR THE COUNTDOWN?

Nu har jag och Nasse varit så duktiga! tar ungefär 1 timme och 20 minuter att gå från mitt hus till mammas hus. Jaffa blev självklart varm och var tvungen att gå ner i nån liten vattensak och kom upp helt jävla BRUN. Alltså en vit hund med brun mage och bruna ben. Jävla tur att det inte kom massor med folk. Såg ganskaaa fult ut, hahaha! sitter och försöker jobba lite, men det är lite svårt för jag hittar inte min mall till hur arbetet ska se ut. Tror den ligger kvar i skåpet fast jag kollade noga. Finns inte på "Adela" heller. SEGT! kan väl jobba utan, men tror det går lättare med häftet... faktiskt. T-R-Å-K-I-G-T att plugga på lovet.. fast just nu bloggar jag ju haha. Men jag har faktiskt hela dagen imorgon + lörDAGEN, (alltså inte kvällen) söndag räknar jag inte med. Vill inte jobba då, sista lediga dagen vill jag chilla sönder. Haha! :-) aja, fast jag har också måndag och tisdag på mig, man ska bara "redovisa" snabbt på måndagen, så det behöver inte vara klart. Men jag ska försöka bli klar imorgon/lördag. Jag som sa att jag inte skulle spara det tills helgen, jaja.. jag har chillat hela veckan så jag får väl offra mig lite. HÄHÄ. Sen när mamma kommer hem lite över 16 så ska vi nog in och ta kort till moppekörkortet. Skulle gjort det igår, men jag hade ju migrän så det blev inte av. Man måste ju ha kort på sina moppekörkort nu höhö. Är väl rätt bra, huhu. Innan kunde man ju bara ta någons, inte nu mohahaha! men jag har aldrig blivit stannad av polisen. :D inte för att det skulle vara något farligt men ändå, har sluppit undan massa kontroller och sånt. Fast hjärtat slår alltid ett extra slag i onödan när man ser den lille polisbilen. HA!


NÄJ, jag kisar inte alls...   inte alls.

PEACE.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback