MILLION DOLLAR BABY.

HEJHEJHEJ! :D :D :D

Nu har jag lämnat in min nyhetsanalys, najs! Siggejärd sitter och spelar ett spel med en fet människa på en för liten minibike. Sött... Isabelle sitter och kollar på tjejers bloggar och blir intresserad. Intressant inlägg, hehe. Har som sagt inte alls mycket att skriva när jag sitter i skolan. Samhällslektionen slutar 12:50 sen börjar vi med mediekunskap, ser inte fram emot det om jag ska vara ärlig. Går väl till typ 15:30 idag... -.- borde fan gör någotnting åt det! kan väl åtminstonde få sluta tidigt EN dag i veckan. Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Hoppas att Seal & Panda kan hitta på något trevligt på lördag. Nu ska jag schteeka vidare, bajbaj! :-)



Peace.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback