MÅNDAG.

Jahaooo! då var lovet slut, tradigt men vafan. Gör inte så mycket faktiskt, ville få tankarna på andra saker så då passa skolan lite. HOHO! inte ofta man säger det, haha. ._.

Måste göra sista delen på svenskan idag, haha! inte klar -.- men det är bara sammanfattningen kvar. Men den är svårast och onödigast tycker jag. Skriva om det man redan har skrivit, knepigt.

Måste packa också, ska till mamma. Kanske går dit.. fast jag har egentligen inte tid men då får jag vänta länge innan jag kommer hem till mamma, hon är liksom på nån sak i Laholm. Vill gärna se på tv ikväll, och här lär det inte gå eftersom att den är upptagen hela tiden. Fast jag bör nog gå nu, kommer väl fram typ lite över halvåtta. Haha! kanske inte pallar, blir lite sent. Synd att inte Nasse kunde sitta där bak på moppen, cykla kanske man kan göra. Hööm.. får se.

Detta är enligt mig världens sexigaste man:


Peace.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback