LONG.

Ehm.. ja.. de som orkar läsa får göra det, och de som inte orkar behöver inte höhö. Ganska uppenbart... ._. snodde av Sigge, (SIGRID DÅ!)

Vilken svordom använder du mest?
Vaffan, för många, vet inte varför men jag tänker inte på det haha.. -.-

Äger du en iPod?
Ja

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Olika, nu är den på typ 05:45

Hur många resväskor äger du?
JAG äger inga, men mina föräldrar kanske höhö.

Använder du flip-flops?

Naj

Var köper du dina matvaror ifrån?
Det gör mina föräldrar, och det är väl inte så jeffla intressant att veta? ;-)

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Höm.. vet inte, olika ;D

Vilken var den senaste filmen du såg?
Hm.. minns inte namnet

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Vadå barnfamilj, haha. Vän isåfall..

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Kläder, skor, aah.. sånt nice, iphone också haha :D

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ao..

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Hm.. har nog ingen i just nu.

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Bullet For My Valentine

Vad åt du till middag senast?
Fisk, potatis sås, ärter, majs.. :-)

Använder du huvtröjor?
Ja

Kan du vissla?
Ja

Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma trooor jag

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Kanonen, Balder, Spin Rock, äh vafan många är niceee! åh. LÄNGTAR SÖNDER!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Kanske det.. hoho.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja

Hur stort är ditt närmste köpcentrum?
Sån koll har jag inte :F

Hur många syskon har du?
En

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nä, tycker jag då inte 8)

Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen

Äger du några bandt-shirts?
Japp

När flög du senast?
Aldrig D:

Läser du för skojs skull?
Nej

Diskar du din egen disk?
Diskmaskinen hjälper mig :-)

Har du gråtit offentligt?
Hm.. kanske, haha så minns jag inte ._.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Jag äger ingen, men pappa har stationär och mamma laptop håhå.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nej..

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
HADE varit nice i naveln och tungan men det gör nog äckligt ont faktiskt, och lite jobbigt med matresterna haha..

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja (a)

Kan du kasta macka?
Matkrig ftw

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nope

Vad har du med dig in på bion?
Godis, hade Ben&Jerrys en gång också muhaha!

Vem är din favoritlärare och varför?
Har ingen "favorit"

Vad har du för väder?
Mörkt nu, ganska kallt och ja.. lite kyligt.

Har du en blogg?
Ja

Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet?
"Favorit".. haha ehm.. när man är vid datorn säger vi ;D

Gillar du att flyga?
Har aldrig flugit.. D: tror jag skulle gilla det faktiskt.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Snel såklart haha, nä men typ inte vara för allvarlig.. ;-)

När sov du senast på golvet?
Eöhh.. vet inte. Tror inte jag sovit på golvet..

Om du har körkort, när fick/tog du det?
Har bara moppe-körkort hähä.

Vilken är din favoritdrink?
Vet inte

Gillar du din boende-situation?
Aa.. dock liite trött på huset, vill ha större rum..

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Haha har jag ingen koll på..

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej, fast jag borde ta tag i lite saker, SKA! håller på 8)

Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Trubbel är väl lite fel ord men vissa lärare är orättvisa och många har ingen tv hemma. ._.

Vilken är din favoritfrukt?
Vindruvor

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?


Hur gammal blir du nästa födelsedag?
17!

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Aa, för det mesta.. faktiskt höhö

Tror du på liv på andra planeter?
Nej

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
JENNY

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Men örka..

Vad var det senaste du åt?
Choklad.. på en måndag :O

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Beror ju på vem personen är..-

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Efter en låt tror jag

Gillar du senap?
Äter väl det om det är i någonting eller vafan man ska säga, haha.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Svär nog mest hahaha..

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Kanske det ;D

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen päminner om mig mohahaha!

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej

Tycker du om att krama folk?
Folk jag tycker om, JAA! :-)

Äger du en digitalkamera?
Jaop

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Hm.. kanske nån, naj vet inte.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja, det är dålig stil.

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Ingen

Tycker du att du är attraktiv?
Haha! tycker du det? hoha ;) ;)

Vad är du allergisk mot?
Matte hehe.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nä..

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Johan säger mamma haha.

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Inte så jätteroliga frågor egentligen så ingen typ.. höhö. Gjorde denna mest för att göra något haha.

Nu ska jag borsta tänderna sen läsa och sen nanna.

Peace!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback