I DON'T NEED TO FIGHT TO PROVE I'M RIGHT.

USCH.. denna dagen var ingen bra dag för mig. Började med att jag kände att jag hade ont i och runt ögonen, typ så att det svartna på sidorna och så. Sen börjar jag må illa också, och det är inte förrens då jag fattar att jag börjar få migrän. Så denna soliga dagen har jag legat inne i ett mörkt rum, och spytt har jag också gjort. D: var jävligt längesen jag hade det. Hade det väldigt ofta i åttan sen sluta det när jag skaffade tabletter mot det (alltså jag har aldrig använt dem, haha skadat att det sluta när jag väl hade fixat tabletter mot det). Men de hann jag inte använda för då hade jag redan fått migränen. Fifann! inte roooliigt asså. Aja, över nu iallafall fast fan.. jag som skulle jobba på svenskan idag. Orkar faktiskt inte det nu, huvudet är fortfarande lite "ömtåligt" haha.

Nu ska jag ge Nasse mat.. ;-)



Peace out.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback