HALLOJ!

SHOBALO! :D NICE VÄDER ASSU. :) bastu i bussen, typ nästan höhö. Ffffölåt att jag inte blogga igår, datorn var upptagen och jag hade litta o göra. Kasst av Blogg.se att man inte kan blogga på ipoden, hähä. Vet ni vad det var för bensinpris på Preem i Laholm igår? 13:37! det var det vackraste jag sett på länge, åhåå! :'D :'D :'D jag vet att jag är nördig, men det gör inget för det ÄR ett bra tal. Haha. Idag börja vi med ett valfritt arbete på engelskan. Jag och Isabelle valde att göra en SHORT STORY (novell) så jag tänkte att ni ska få följa den här on my blog, för de fräcka som vill då. Fast jag rekommenderar det eftersom att den är riktigt schpännade.

Kommer börja lägga ut första delen redan ikväll så håll utkik fräckisar! :D :D :D

hahaha.. nu blir det lite bilder (nya!)


Köpte ett nytt linne och nagellack i veckan. Naaajs! ;D sen en liten egobild från idag...

Igår när jag skulle plugga gick det väl sådär....


Gick inte bättre sen.. något la sig i vägen:


Peace and love :) ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback