GOSSIP.

Höhö. Rubriken har inget med inlägget att göra men ändå, jag gillar att vara random. Hah! ._.

På tal om Gossip. "Gossip Girl" är ett dåligt skitprogram, haha! men jag har aldrig gillat det. Det enda det går ut på är att byta killar, vara otrogen, snacka skitsnack, bli ovänner och självklart ska man vara snygg hela tiden. Ytligaste serien ever typ.. haha. Då hade rubriken lite med inlägget att göra ändå, huhu. Intressanta inlägg jag skriver. -.- men jag tänker så här.. bättre att uppdatera och skriva lite onödiga saker än att inte uppdatera alls. Snart ska jag få litta mat i magen, alltid trevligt när man har haft en lång och seg dag i skolan. Imorgon ska jag inte sova för länge! vill gärna chilla liite på morgonen, hinna få i mig lite mer frukost kanske, höhö. Ser fram emot "Andra Avenyn" imorgon haha. Kan faktiskt längta till ett tv-program. Sorgligt som fan att AA kommer lägga ner efter denna säsongen. Jag vet att många tycker det är kaaaaaaassssssstt. Jag gillar svenskt i allafall. Man känner ju igen sig mycket bättre m.m. Följer man en serie helt från början blir den ju faktiskt väldigt bra. Tycker de amerikanska oftast är alldeles för överdrivna. Men inte ALLA för bövelen. Sex and the city är ju bäst till exempel, haha. :-) ska lämna in min kamera imorgon... kommer sakna sönder den. D: hoppas det inte tar en månad, då dör jag lite smått. Gjorde det en gång när jag lämna in den. Eller mer kanske, vet inte. Höhö.

Nu blir det KÄK! ;-)

( Btw. Kan inte ladda upp någon bild :S )

Peace.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback