END OF MY EXISTENCE.

Just nu sitter jag och lyssnar på musiiik och chattar med R. :-) får väl snart gå och nanna, fast inte än.. örka. Tradigt, har ju lov. Om det ändå kunde hända något kul imorgon. Får nog snart börja med svenska-arbetet så jag slipper det i slutet på lovet.. är ju proffs på att skjuta fram tråkiga saker. Men idag har jag iallafall kollat på "Prinsen av Egypten" skulle göra en filmanalys om den i svenskan. Jäddra krångliga frågor bara, men men det ska nog gå.

Fast inte säkert att jag tänker hålla på med läxor imorgon.. hähä. Men jag måste ha gjort det tills på fredag! vill gärna ha nästa helg fri för bövelen.

Nu tänkte jag att jag kan visa kläderna jag köpte ;-)


KJOLEN

LINNET (som jag hade på Madison)

ÖRHÄNGEN

Och kjolen som jag inte tänker behålla, asså jag tycker den ser snygg ut men jag tyckte inte den var snygg på så.. höhö. Kostade ju ändå liksom 250:-

PEACE!

YOU KNOW WHO ;D:

balla kläder, gillar örhängena :D

2010-04-04 @ 15:53:01
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback