EIGHT.

TJA.

Gick upp typ 11:30.. skulle gått upp runt 10 men den jävla ipoden ringde inte. Eller så var det jag som glömde att spara, alltså ändra till att den skulle ringa idag och inte någon annan dag. DON'T KNOW.. den är weird. Ibland gör den mig lite ledsen i ögat. Idag har man då litta planer för dagen, fast inga direkt roliga planer.. -.- ska gå till Vallberga med Nasse. Det är ganska trevligt men den stora saken som jag ska göra idag är att ta tag i svenskaarbetet. (Nej jag har inte gjort det ännu för jag är lat när det gäller läxor & sånt tradigt) men jag kan faktiskt skylla lite på igår. ÄCKLIGA MIGRÄN! förstörde hela min dag.. men idag ska jag försöka jobba bra som fan! fast adhd händer det att man får, eftersom att det inte står någon mer fakta om det jag jobbar om!! vill helst nå högre än G när det gäller svenska HÖHÖ. Jaja, bara att göra sitt bästa! brukar funka...    oftast.

Ska snart börja fixa lite grejer, sen bär det av på 6 ben/tassar till Vallberga. Trevligt. Behöver lite motion efter att ha käkat ostbågar och godis igår plus en dålig frukost idag. (Hade ingen fil hemma) så jag käkade rostade mackor med JORDNÖTSSMÖR, haha! jag tycker det är gott iallafall hehe.


Glad hund före..

tjurig hund när kepsen kom på..

...

Peace out yao.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback