WEEKEND.

Jag är sååå lat så jag väljer att kopiera texten jag skrev på bilddagboken, haha. (men alla kollar ju inte min bdb)

skolan i dag då. fyfaan vad trött jag var i morse,
skulle upp 05.30 men det blev lite senare..
usch hatar att gå upp så tidigt när man är
skiiiittrött.
08.10 - 15.15 (slutar egentligen 16.00)
dagen bestog då av tre lektioner:


Mediekommunikation - helt okej, bästa lektionen idag i allafall:)
Samhällskunskap - tråkigt som vanligt, haha..
Mediekunskap - var väl sådär, men rätt
schysst lektion med många raster
och slutade 45 minuter tidigare. :-)

och sen kommer sophia och sover här,
long time ago nu faktiskt x)
______________________________________________________________________________________________

nu ska jag & pappa dra och handla lite, kanske något godis till ikväll :-) det är ju fredaagsmyys! haha!





Candy lips ♥

Puss & kram
Josse


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback