Trööööött

Ja, helvete vad trött jag är eller var.. följde med Jenny till Halmstad idag för hon skulle köpa skor och jag behöver också ett par skor men hittade inga, tygskor eller något som inte är så varmt som uggs. Eftersom det börjar bli varmt igen. -_- visst jag gillar sommar och sol men nu när jag har köpt varma skor kan jag inte ha dem för att det är för varmt, men i allafall sen när jag kom hem slängde jag mig i sängen och somnade direkt.

Orkar inte skriva mer nu fick ju inte sova i morse.. usch vad hemskt det var att lämna sängen! :< så jag tänkte lämna datorn och gå över till tv:n nu.
Lovade att lägga ut en bild/bilder i går men det får bara bli en bild i dag..




PUSS & KRAM ♥


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback