Tired

Sur på folk! Asså bara för att man har uggs ett jävla par sköna stövlar är man inte fjortis. Varför har allt blivit "fjortis" att ha på sig? kan ju fan knappt inte ha på sig något utan att det är fjortis. Till och med bandtröjor är ju snart fjortis, jag bär iallafall mina tröjor för att jag lyssnar och tycker om bandet inte för att tröjan är snygg! detta var en dålig dag. Hejdå.


tack för att ni har gjort allt till "fjortis" så att man inte kan ha på sig något utan att bli förknippad men en fjortis! det fingret får ni av mig idiots! :-)

förlåt för mitt arga inlägg men jag är så jävla trött på sånt nu.. :<

PUSS & KRAM.
jessica:

nån som kallade dig fjortis?? :O haha ska jag nita dom?? ;D nä men fan vad sånt är irriterande, man klär sig som man vill... och uggs är skitsköna:P

2009-10-04 @ 15:48:58
Josse:

Sv: Nä, har inte blivit kallad det men vissa tänker ju så. Har man ett viss klädesplagg som fjortisar brukar ha så är man en fjortis. Ja, dem värmer gott x)



2009-10-04 @ 16:38:21
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback