Söndag igen...

Jaha, då var det söndag igen och helgen är slut. Är så sorgligt att skriva det men det är så sant som det kan bli, haha. Min helg har iallafall varit skitnice! på fredagen kom Sophia och sov här sen på lördag åkte jag hem till mamma och sov där med Fanny plus Jaffa eftersom mamma inte var hemma så vi var ensamma där. Idag när vi vakna käka vi baugetter till frukost och sen hade vi tänkt ta bussen till Halmstad men det blev ändringar på det så vi körde till Maxi i stället och köpte munkar och tog en milkshake med pommes på Mcdonald´s.

Köpte även en liten mascara (typ prov) för 49 kronor, Fanny sa att den var jättebra så jag ville testa den. Efter det drog vi hem till Skummeslöv och körde sen vidare till Vallberga för att hämta Jaffa, vi ställde moppen där och sen gick vi hem med Jaffa till Skottorp/Skummeslöv. Sen sa Jaffa och jag hejdå till Fanny i Skottorp och gick vidare hemåt. När vi kom hem hade jag tänkt gå med Jaffa till stranden och ta lite foton och så men då hade jag ju glömt kameran hos mamma så jag cyklade tillbaka i "räserfart" och hämtade den. När jag var framme var moppen kvar där så tog jag den hem med packingen och det. Sen gick vi till stranden.. känner mig riktigt aktiv idag haha!

Nu lägger jag ut lite bilder,
enjoY! ;-)


LÖRDAG


vi åt tortillas, det var gött! ;-)

.. sen blev det "Fredagsmix" haha en ny påse med snacks, den hette så. Var faktiskt riktigt goda saker i den, men nu var vi lite olagliga och åt den på en Lördag. xD

Blev lite godis också. Haha okej nu får det räcka med massa bilder på mat och sånt, förlåt! lite tråkiga bilder glömde ju ta på mig och Fanny. xp


____________________________________________________________________________________________


SÖNDAG
- en dag med Jaffa på stranden ♥


och mina skor var också med.. xD



Jaffa väntar på att få springa ner till vattnet.

Jaffa ville leka med fåglarna men de var inte riktigt på samma humör. ;-D

Det blev duschen direkt när vi kom hem.

Blev lite egobilder medans Jaffa lekte rundor.

Försökte se lite hård ut på en bild, hahaha skööja! x)

Jaffa fick vara med.


Tack för en underbar helg Jaffa, Sophia och Fanny. ♥



PUSS & KRAM.

Ronja:

haha mycket motion du fick=)

2009-09-21 @ 17:35:17
Josse:

Sv. Ja som fan xD

2009-09-21 @ 18:49:28
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback