Skadat!

"Asså ååååh cp-högtalare!" dem typ håller på och ändra volym av sig själva >:[ det är inte normalt. Idol ikväll, det gillas.. fast ao nu är där ju inga dåliga kvar typ. Men egentligen tycker jag det räcker med Idol nu för har vi inte tillräckligt med "pop"-artister eller? rätt trist.

Jag har faktikst kommit fram till en sak och det stämmer tycker jag, folk som kan sjunga till rocklåtar sjunger bäst för hur lätt är det att få det att låta bra? :-)
nu får ni en bild :)



Nu ska jag spela lite GH. Just det!! ska köpa ett nytt GH-spel för er som ville veta. Guitar Hero 5 med 85 låtar av 83 artister, that´s nice! :-D


Kram
till alla förutom de som inte vill krama mig då, haha x)

Ronja:

då vill jag komma o testa det =) kram

2009-09-25 @ 18:24:40
Josse:

sv: haha jao, gör du det :-D Kram!

2009-09-27 @ 18:17:25
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback