Sjukdom inkräktar

Ja.. kände mig väldigt konstig i halsen i går och misstänkte att jag skulle vakna upp med en arg hals (haha) och det gjorde jag... är så jävla trött och slö i kroppen jag som ville gått ut en lång runda med Jaffa i dag men jag känner mig bara sämre när jag är utomhus. Innan när jag skulle gå av bussen så körde busschaffören bara förbi fast jag hade tryckt på stop fick fan säga till honom, jag tryckte också stop på andra "stationen" men han stanna inte så jag bara:
- Hallå! kan du stanna?"
- Oj, förlåt.. kan köra tillbaka.
- Jag tryckte på stop vid orionvägen men ah...
- Är det långt att gå?
- Nä det är inte så långt..

han glömde mig haha :<
Det var ju faktiskt snällt att köra tillbaka men det var inte såå långt att gå så jag hoppa av där ändå. Kände att jag mådde sämre när jag var ute då, fick mer ont i halsen och så. :'< Tråkigt det är många i klassen som har varit sjuka (är) och nu är jag också sjuk. Hoppas jag inte är ännu sämre i morgon vill inte missa massa saker och dessutom är jag borta nästa fredag. Nä jag får väl palla mig till skolan i morgon ändå.. eller man vet ju aldrig hur man mår men det får jag se! ;-)

Och inte nog med det... matteläraren gav oss jätte-mycket matte att göra också tills på måndag, vill fan inte ha läxor över helgen!


mamma lämnade av bebisen hemma hos oss i dag! :-) ♥

Vacker hund.

Nä.. nu ska jag gå och vila lite ville egentligen gjort lite matte för om jag skulle bli sämre i helgen blir det svårt. Haha! vill ju inte göra den men hellre bli klar med den än att göra den i helgen men nu är jag alldeles för trött...

PUSS & KRAM. ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback