Ny vecka

... och ny måndag. Började 08.50 i dag så tog jag bussen 07.11 från Skummeslöv sen väntade jag och Issa i Laholm på bussen ett tag. Råkade dessutom försova mig men det var inte så farligt, fick till och med lite tid över men så är det om man har lite tid på sig skyndar man sig, går man upp i tid slöar man och får ändå stressa i sista stunden. Vaknade 06.30 skulle egentligen gått upp 05.45 eller något sånt men jag råkade stänga av snoozeknappen på något sätt, haha. Det kunde gått illa om jag hade försovit mig längre men det berodde nog lite på att jag la mig lite för sent dagen innan, la mig inte förrens ungefär 23.30 och jag somnade inte direkt heller. Nu får jag springa in i duschen och sen nanna.

PUSS OCH KRAM OCH GODNATT :-)
JJ
H A I D I J A K O B S S O N:

SV: tack så mkt :)

2009-09-15 @ 13:52:43
URL: http://haidis.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback