Mrs and Mr

Haha, japp en ganska rolig Medieproduktion-lektion hade vi idag.. först skulle vi göra det där jag skrev innan, fota loggor som har seriffer och sanseriffer och det kunde man göra med med mobilen men jag hade med min kamera till skolan just idag så jag kunde fota med den i stället, det var faktiskt lite trevligare. x) sen lekte jag och Isabelle lite på Paint.. bland annat taskiga poträtt av varandra och denna fina bild som jag ändra lite, haha!


Mrs & Mr ♥


här är lilla Gizmo som vi passar i helgen :-)

.. och han älskar att ta i sönder Jaffas leksaker.

Men nu ska jag avsluta detta inlägget.. tror nog jag skriver sen igen och lägger ut någon bild eller flera.

PUSS & KRAM ♥♥♥


jessica p:

det var då jag sprang på dig i halmstad va?? :P hahaXD

2009-09-13 @ 13:37:01
Josefin:

Japp, haha xD

2009-09-13 @ 16:07:24
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback