I hate homeworks

Jaaa! :''< särskilt nu när jag har det i mina favoritämnen engelska och matte (NOT!) haha.. det suger, engelskan är nästan värre just nu. Vi har ett skittråkigt arbete vi ska göra och lektionerna är så jävla tråkiga så jag dör bara för att läraren är såå jäävla ja... nu ska jag inte bli för aggresiv här, haha.

Jävlar vad veckan har rusat i väg förresten! redan torsdag i morgon! :-D fast det kan också vara lite dåligt eftersom jättemånga prov ligger på vecka 40 och det längtar man ju inte till direkt men nästa torsdag längtar jag jeeevligt mycket till. Lisa kommer då och på fredag åker vi bil (pappa också såklart) till Stockholm ungefär klockan 08.00 på morgonen och sen tar vi båten över till Finland. Pappa har vunnit en kryssning till Finland men det kunde man inte göra på sommarlovet (den gällde inte då) så vi fick göra det nu i stället, ska bli så jäkla kul med Lisa! :-)
nähä nu får jag fortsätta med läxorna så det blir klart för jag vill hinna kolla på Idol också.


fuck homeworks and fuck that teacher! :-) (INTE tillägnat till mina läsare) 


PUSS & KRAM
/ Josse ♥


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback