Happy

Ja jag är faktiskt glad nu jag hittade ett par uggs med hård sula, i rätt färg och mycket bättre kvalitet än mina gamla. Dem kosta 599 kr det är inte så farligt tycker jag för dem verkar väldigt välgjorda sen kollade jag först på ett par andra men dem kostade 900 kr och såg alldeles för klumpiga & feta ut, haha men dem var också jäkligt mysiga men inte så snygga när dem var på. Dessa jag hitta nu är helt perfekta! :-D kommer bilder sen. Hittade dock inga jeans men det var mer akut med skor, så som jag frusit i mina äckliga ballerinaskor. Köpte också en liten svart väska från H&M och två öronhängen, lägger upp bilder sen när jag har kommit hem från mamma.

PUSS & KRAM Y


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback