godnatt!

Hinner inte skriva mycket, kom hem ganska sent.. packade (sover hos mamma i natt) sen handla vi, åt mat och jag hade läxor att göra.. men känner mig lite duktig som gjorde matten som är till måndag, haha! vill ju slippa skiten över helgen. Hade Mediekunskapläxa också, den var inte rolig men nu är den klar. Ser inte fram emot i morgon.. upp klockan 05.30 börjar 08.10 och slutar inte förrens 16.00, jävligt segt att sätta en såå lång dag sista dagen :< alla skolor borde typ sluta tidigt på fredagarna tycker jag! men nu måste jag sova.. Zzz..

Puss & Kram
Josse <3
Ronja:

ja, jag håller med dig. men jag hade tur med schemat i år slutar vid tolv på fredagar.

2009-09-04 @ 16:38:42
Josse:

jadu LBS är litta segt med schemat kan man ju säga, gött för dig :-)

2009-09-04 @ 18:06:06
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback