God morgon

Eller ja nu är ju faktiskt klockan 11 men jag tycker det känns som morgon. Väcktes av en gnällande Jaffa som behövde kissa & ville ha mat, så jag gick upp 10.13 för att vara exakt.. haha sen duscha jag och nu sitter jag här. Klockan 1 kommer mamma och vi drar nog till Väla, hade tänkt åka inom Halmstad till Monki(http://.Monkiworld.com) och testa bootsen jag skrev om i ett annat inlägg men jag får se.. dem kanske inte finns kvar!! :O men det är ju därför vi ska åka inom där, haha.

Sen vill jag gärna ha nya jeans som jag typ aldrig hittar, jag har svårt för att hitta jeans :< jag tycker dem på bilden är ganska snygga från H&M (http://hm.com) fast väldigt annorlunda men det är ju också "H&M Trend" men jag tror inte jag skulle passa i dem och dem finns inte ute i affärerna här nere man får ju fan åka till Sthlm om man vill ha dem.. alltid så jävla dåligt sortiment i dem mindre städerna. Fejkuggsen med en bra sula är nog inte så stor chans att jag hittar men jag får väl se när jag är där! ;-)


Jeans: H&M 499 kr

Boots: Monki 500 kr


PUSS & KRAM


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback