GH-kväll.

I går var Sophia här och vi spelade GH för det mesta av tiden. Skulle egentligen kollat på en film men den funkade inte på våran dvd för att den var bränd antagligen. Vi spelade GH i stället, var skitlängesen jag spelade men det var kul. Lägger ut lite "störda" bilder som blev tagna i går!

enjoy! x)
(bilderna är tagna med Sophias kamera)


HAHA, väldigt seriös bild.. ;-)

Sophia bara: "lägg av och ta kort..." haha skadad bild.

"yeaaah!"

Jaffa var också med fast hon ville sova.
_____________________________________________________________________________________________

Lite bilder med min kamera, jag lekte rundor lite så länge Sophia spelade.. huhu! :-)



Sophia gjorde en ful frisyr haha.



Nu måste jag dra och göra matten så jag slipper den i morgon. 

PUSS & KRAM ♥




All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback