Fredagskväll

Nu är det mys i soffan och fredag. :-) Jag gillar micket! är hemma hos mamma nu men ska hem innan 22 och då kommer Sophia vi ska ta det lugnt och kolla på film och sånt mysigt eftersom jag är så jäkla förkyld. :< gick till skolan i dag ändå och det var bra annars hade jag missat att skriva jätte-mycket på medieproduktionen och det hade blivit jobbigt att skriva sen. På mediekunskapen såg vi film och hade en filmanalys till så det var också bra att jag inte missade. Lektionerna var faktiskt ganska "viktiga" annars hade jag kommit efter. Räcker med matten jag har att göra över helgen... (n) ska hinna med att ta lite "roliga" bilder i helgen som jag kan lägga ut på bloggen för det är ju inte kul att lägga upp gamla bilder ni redan har sett eller? ;-)



PUSS & KRAM KEXCHOKLAD! ;-]

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback