Framför tv:n

Sitter framför tv:n just nu på mammas laptop men Andra avenyn slutade nyss, före det var det Idol.. haha det är så kul när det kommer sådana som tror de kan sjunga och blir skitarga när de inte kommer med, haha stört. Då är det upp klockan 05.30 i morgon - jag gillar.... not! jaja går bara till 14.25 i morgon om man kan kalla det tidigt men det är det tidigaste vi slutar i veckan. Blev inte så långa inlägg i dag och heller inga bilder, är hos mamma nu så här finns inte några bra bilder (bara gamla).. :< tråkigt! men jag skriver i morgon och lägger förmodligen ut någon/några bilder på något/någon. x) för det är väl roligast med inlägg där jag har bilder? eller tycker ni det är roligare att bara läsa? jag gillar mer bilder i allafall och text till då, haha. 


PUSS & KRAM


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback