fixat lite med bloggen

Jao, har ändrat lite på färgerna och så, tänkte att det passar bättre med lite mörkare nu när hösten börjar falla in. Haha.. jag är så kreativ, nä men vill också ha ny header men jag kan inte allt sånt där (än) :< Photoshop är verkligen inte lätt att bara lära sig sådär, vill ju fixa den där.. för i paint får jag inte till det riktigt. Men jag ska ju gå lite kurser i Photoshop i skolan sen :-D ser jag faktiskt fram emot, vill ju kunna ha en snygg design på bloggen. Den jag har nu är ju inte såå snygg asså om man gemför med andra photoshop-proffs. En dag ska jag också bli det! haha! ;p

hade tänkt mig typ att det ska stå "Rulesbyjosse.blogg.se" med en svart snygg text och sen vill jag ha mig själv på en bild (urklippt eller vad man ska säga) ah.. lite svårt att förklara men sen när jag kanske har lärt mig får ni se, haha.. nu kom jag på att jag faktiskt har två mål i livet och kom på en till sak: ta studenten. x)

- vill lära mig photoshop och fotografera bättre!!!
- bli bättre på att fotografera
- ta studenten

lekte lite med vatten idag så här kommer lite bilder :-)







 Josefin Jacobsson

"helt vanligt vatten blev till konst" haha xD


PUSS & KRAM ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback