Fixat ipod!

Såja nu har jag fixat en ipod till min blogg. Ser ni den? haha!
ni kan fixa den till er blogg eller bara lyssna på musik här -> http://mixpod.com

I går sov Sophia här och vi lyckades somna i sofforna. Hade ju fan gått upp 05.30.. somnade förra helgen också så fort jag lägger mig ner så somnar jag. Jag som är nattmänniska men det är nog för att jag går upp så jäkla tidigt på fredagen. I morgon ska jag & mamma kanske i väg och köpa skor & jag behöver verkligen jeans med. Vill ju ha ett par (fake)uggs igen men jag vill ha med hård sula så att den inte slits upp som mina gjorde.. men det är svårt att hitta för dem gör ju bara såna jävla mjuka sulor som blir helt nerslitna. Har också funderat på ett par svarta boots med nitar från Monki, tänk så är dem slut nu... för när Monki öppnade var det måånga som köpte dem. Men jag får väl se.. har ju lite pengar att gör något kul med nu, 2100 spänn! :-D



Har inga direkt planer inför kvällen men jag ska nog: käka godis & sånt onyttigt haha x), gå ut med Jaffis, fotografera, kanske kolla på tv/film, sitta här.. sen vet jag inte mer KANSKE göra den jävla läxan vi fick så att jag slipper skiten senare men det är bara ett KANSKE. Haha ;-)

nu måste jag gå för en jobbig jävel måste ha datorn.. skulle valt John Bauer då hade jag haft en dator nu (alla får ju en dator där) buuhuu! :< haha. 

 jaja, i will be back! 8-)

PUSS & KRAM ♥



isabelle.:

HAHAHAHAH! XD "boots" garvar ^^ tänker bara på det hela tiden jag hör det! XD

2009-09-05 @ 23:10:00
URL: http://borgman.blogg.se/
Ronja:

haha nu kanske du fattar varför jag alltid e så trött på kvällarna. jag går ju upp 05.15

2009-09-06 @ 14:38:59
Josse:

haha, aah hur fan orkar du? jag gör ju det för att jag MÅSTE hahaaa xD

2009-09-06 @ 22:31:19
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback