Fuck this.

Fuck it all, fuck this world, fuck everything, fuck this.

Redan trött på skolan. Orkar inte sitta och plugga matte på en söndag, om man inte får G på provet måste man till skolan och fixa det första dagen på höstlovet. Och jag vill verkligen inte till skolan på lovet! :<

hur fan ska jag klara mig i den skolan om man får 5 timmars extra frånvaro som inte ens stämmer och IG på något jag aldrig haft problem med innan.

Trevlig jag är idag.


inte till er utan skolan, huhu! :'< men jag är så jäkla besviken på den... >:S
jessica:

jag lider med dig:/ hade precis likadant skit med matten i ettan och det höll på att göra mig galen. låt inte skolan stressa sönder dig, du kommer klara den där jävla matten. som ett stort fuck you till lärarna:P jag håller tummarna för dig<3

2009-10-04 @ 15:03:14
Josse:

Sv: haha ja men.. massa andra saker också som den frånvaro-saken :S



Men tackar! :D

2009-10-04 @ 16:20:46
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback