WOHO! JAG ÄR HEMMA.

Ja, nu för tiden blir man väldigt glad bara man kommit hem.
Att pendla varje vecka i 5 dagar är inget kul - tro mig.

Hade väl varit lite bättre om man knappt hade haft läxor
men att komma hem i mörker och sätta sig och plugga
är nog en av de värsta sakerna jag vet.

Men men.. just nu sitter jag här :-)
Matteprov på måndag.. måste få ett G nu asså,
vill inte ha fler omprov, tack!

Köpte ett par vantar idag =)
Saker som är kvar på listan är:
* Jacka (VAARM!!)
* Skolväska
* (kanske skor)

Nu ska jag gå och byta om till myskläder.


KÅTE GUUNS strumpbyxor, hahaha! :D

- By The Way: SNART DAGS FÖR FREDAGSMYS JU!

KRAM /
Josse♥

Fiiia:

FREDAG MYS UTAN MIG !!!!!! =,(

2009-11-06 @ 13:36:22
Fiiia:

FREDAG MYS UTAN MIG !!!!!! =,(

2009-11-06 @ 13:36:39
Josse:

SVAR: ja, men det blir flera gånger bebiis! =) <3

2009-11-06 @ 20:30:05
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback