ULLARED.

HELL YEAH!

Haha. Det är ju så underhållande! tummen upp till "Ullared". Jag var ju klar med min bokrecension, och jag gick efter VG.. men jag ångrade mig så jag gjorde efter MVG istället.. fixade till det nyss och nu är jag klar. Hoppas på ett högre betyg än G denna gången. Köpte två plagg i Halmstad idag, lyckades hitta en svart tajt midjekjol :D plus en tröja från MONKI. Eftersom jag kanske ska till Madison på fredag om jag får hänga på. ;D

Nu ska jag se vidare på ULLARED!

PEACE AND LOVE
JJ

Ronja:

hoppas du får MVG =)=)=)

2009-11-17 @ 17:08:59
JJ:

SV: Ja, man kan ju alltid hoppas men tror inte det :<

2009-11-17 @ 19:03:03
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback